• BONSAI-GRAFISCHE_VORMGEVING-LOGO-SPK-001
  • BONSAI-GRAFISCHE_VORMGEVING-SVEN_VERSMISSEN-IDENTITEIT-SPK-001
  • webdesign website SPK door Bonsai Publicatiebureau

Het Strategisch Plan Kempen (SPK) werd in 1987 opgezet als een samenwerkingsverband tussen regionale werkgeversorganisaties, vakbonden en lokale overheden om samen de economische achterstand in de Kempen in te halen. Vandaag beoogt het SPK als ‘Strategische Projectenorganisatie Kempen’ projecten en samenwerkingen die een uniek hefboomeffect kunnen realiseren voor de overgang naar een duurzame, aantrekkelijke regio.

Bonsai werd naar aanleiding van het 20-jarig jubileum gevraagd om een nieuwe corporate identity te ontwikkelen die de duurzame toekomstvisie ten volle ondersteunt. Ons team ontwierp een logo en huisstijl die in alle communicatiedragers werd doorgetrokken, van naamkaartjes tot website en jaarverslagen.